Awesome dag!

Jag trodde jag skulle ha en tråkig tvätt och städ dag medn så blev det inte! Först fick jag ett trevligt samtal från ett dagis som ville att jag ska vikariera imorgon, så imorn mellan kl 12-15:45 så jobbar jag på dagis! Wohoooooo! Ska bli jätte kul, jag kommer säkert vara helt slut efter det, men det är det värt.

Sen var det dags för tv-spels kväll och 7 st grabbar kom hem till oss, jag trodde ju att jag inte skulle vara med, för det var grabb-kväll, men jag hade trevligt. Mitt i en turnering så ringer en gubbe som heter tore jansson (låter nästan som tove jansson, hon som, skrev muminböckerna) och skulle lämna mitt badkar till mig. Jag hittade det på blocket för 450 spänn, och så undrade jag om han hade möjlighet att köra hem det åt mig och det gjorde han för bara 50 spänn till!

Nu ska jag bada med skum och massa ljus och mys-musik på mobilen!





Kommentarer
Postat av: sunniva

ååh :) have fun at dagis!

2009-04-23 @ 09:42:46
URL: http://sunniva.blogg.se/
Postat av: sara

Va roooligt både dagis och en pratstund på rut :)

grattis

2009-04-23 @ 14:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0