I ROCK!!!!!!

OMG OMG OMG!!!!

Världens bästa träning! Jag fattar inte vad som hände men plötsligt händer det!
Från att ha kört handvolt-grupperad så kör jag en handvolt-sträckt med helskruv!!!!!! Hallå, shiiit asså! Det tog mig typ 20 sekunder innan jag fatta vad jag egentligen gjort! OMG jag är så glaaad!

MEN det är inte slut än! Nu kör jag rondat-flickis-sträckt!!!! Fy saaaatana vad glad jag är och stolt och förvånad och super mongo assssss glad!!! Wohoooooo, det här kommer jag leva på ett tag! 

Och allt detta utan en tränare! Wihiiii tralla la la laaaaaa, I´m awesome!!!!



PS. Fotledsskyddet verkar fungera bra, förhoppningsvis slipper jag skor! Wohooo!

Kommentarer
Postat av: sara

shiit va duktig du är!!! värsta gympaproffset!!!

2009-04-28 @ 22:20:24
Postat av: sara

shiit va duktig du är!!! värsta gympaproffset!!!

2009-04-28 @ 22:20:44
Postat av: Anonym

Inte för att ja fattar så mkt men kul låter det :D

2009-04-29 @ 18:02:54
Postat av: Marre

Inte för att ja fatta så mkt av idrottstermerna men kul att du kan sånt :D

2009-04-29 @ 18:04:10
URL: http://spamalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0