Lika smart som min katt idag!

Åh mina hjärnhalvor kopplar inte riktigt ihop idag som dom ska, jag har sovit för lite, men det gör inget. Jag har haft en jätte rolig dag, först fika jag med Sunnieplupp och Erik på McDonald´s visserligen, men det är hårda tider nu. Må ju spara om man ska nånstans i sommar!

Sen lyckades jag övertala Sunniva så att jag fick bjuda henne på lite mat på subway, hon gillar inte att bli bjuden, knäppo. Jag tyckte det var perfekt för i utbyte fick jag trevligt sällskap medan jag väntade på att gå till träningen. Jag har skrattat som en idiot idag, åt allt, ibland ska man inte sova så mycket för då kan man ha barnsligt roligt!

Träningen gick förvånansvärt bra, jag körde tillochmed sträck helskruv på tumbling, asså bara det men snart lägger jag in en handvolt innan. Kanske försöker mig på det till våruppvisningen den 10 maj. 

Juste, jag har sökt jobb på Rut m.fl och hon ringde mig idag och frågade om jag kunde komma på en pratstund på fredag. Det ska bli kul, jag hoppas att jag får jobb där för personalen verkar så gulliga och trevliga och det är ju på ett sånt ställe man vill jobba. Plus att dom har fina kläder! Hoppas hoppas!



Kommentarer
Postat av: Ullis

Lycka till!!

2009-04-22 @ 07:03:11
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Tina

Åh va kul! Håller tummarna för dig! :)

2009-04-22 @ 15:43:23
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Marre

Håller tummarna för dej, hoppas du får börja där :)

2009-04-22 @ 19:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0