Röd, vit, what´s the difference?

Ok, vi skulle till Umeå och festa och jag skulle köpa ett flak öl som vi skulle dela på, jag Jon och Oliver. Men jag orkade inte bära hem ölen så jag fick Jons nycklar till bilen så jag kunde lägga det där. Jag sms:ade Jon och frågade vad det var för färg på bilen men han svarade inte. Sen kom jag äntligen fram till vargen-parkeringen och började leta efter en bil som nyckeln skulle passa i. Jag hade för mig att bilen var vit för han har skjutsat hem mig nån gång förut. Jag hittade den tillslut.

Sen lite senare satt jag på Bishop med en vän då Jon ringer och undrar vart ölen är. Vaddå den är ju i bakluckan, pucko! Men där var den inte och jag blir så arg och frustrerad att någon stulit vår öl så jag ringer direkt till polisen och anmmäler det. När jag lagt på med polisen så ringer jag Jon igen och vi börjar försöka hitta teorier till varför ölen mystiskt försvunnit.

Jag: Men visst stog din bil mellan två andra bilar och en av dom var as stor?
Jon: Jag vet inte kanske

Jag: Men visst har du typ blå inrdening i bilen?
Jon: Njaeeee, den är nog grå

Jag: Men visst har du lagt ut plast i bakluckan för att skydda?
Jon: Nej
Jag: JO, blå plast
Jon: Neee

Jon: bla bla bla(minns inte vad han sa) bla bla röd bil
Jag: Va har du en RÖD bil????
Jon: Ja
Jag: En röööd bil?
Jon: JAAA en röd bil!
Jag: Ok ölen ligger i en vit bil!! OMG!!! WTF!!

Ja nyckeln passade i den vita bilen oxå! Och nej den stod inte kvar sen, men jag ska kolla lite då och då. Den människan som fick öl helt gratis och tilochmed levererat till bilen måste vara glad iaf!



Kommentarer
Postat av: Victoria

Hahahahahahahahhahahahahahahahah! Jag döööör! Hahahahah

2009-04-15 @ 03:04:55
URL: http://lavictoria.blogg.se/
Postat av: sara

haha va rolig du är som ringer polisen för dina egna misstag

2009-04-15 @ 09:15:15
Postat av: Tina

Hahah :D

2009-04-15 @ 09:54:49
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Ullis

Oj, shit!! Hoppas ni får tag i ölen då!

2009-04-15 @ 14:42:46
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Haag

haha..va roligt!

2009-04-15 @ 21:59:08
Postat av: Benny

haha gratis öl är aldrig fel, händer aldrig sånt en själv för :P



Tur det inte var glasflaskor... Hade inte varit kul med minusgrader för den personen.

2009-04-15 @ 22:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0