Sol sol sol!

Underbart!
Kändes som det gick ganska bra på intervjun, det gick som det gick and it´s in the past now. Så jag fortsäter mitt liv. Jag ringde en rolig snubbe och spelade lite basket sen så var jag smakråd åt hans kompis när han skulle inhandla lite nya kläder och skor. 

Jag fick en grillkorv och en halv cola!  Mums, sen kollade vi på en rolig film. Sen var det en extra fristående träning eftersom det är tävling snart. Det känns bra faktiskt, det går som det går, jag gör mitt bästa.

Nu ska jag dricka några goda öl sen ska jag och Oliver till storsjöteatern och lyssna på Kultiration och förhoppningsvis dansa lite!



Jag fick en solhatt av mig själv, den var ändå så billig!

Kommentarer
Postat av: Zaid

Fixat och klart! Nu e d inte like svart langre! Hade aldrig tankt pa d men d gick att fixa ratt snabbt!

2009-04-24 @ 21:48:06
URL: http://afrosentric.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0