gymnastiiiik!!!!

Idag fick jag ett samtal från Monica, hon behövde hjälp. 
Gympalägret i stan börjar imorn och alla ledare var i hallarna och plocka fram redskapen, men dom visste inte hur tumblingen skulle ligga och Monica försökte förklara genom telefonen, det gick inte så bra. 

Så jag kom till undsättning, jag gick dit och hjälpte dom, sen sa dom tack så jätte mycket vi hade inte klarat det utan dig, men det bästa var att en av anordnarna frågade om det fanns nåt dom kunde göra för mig. 
Jag frågade om jag kunde få komma på lägret i helgen och träna lite, och det får jag JIPPIIIIIIIEE!!! 

Jag hade inte råd med lägret i år, men nu får jag träna lite iaf!! Det måste varit karma igen, jag gillar karma!
Klart att man ska få lite bra saker som händer i livet om man är snäll, jag höll nästan på att skriva att det är balans i universum, men det kan det ju inte va, med alla krig och svält och elendigheter i världen. 

Hoppas karma tar dom onda människorna som förstör världen!
Nog filosoferat, det börjar bli läggdags för mig, imorn blir en awesome dag! 





Kommentarer
Postat av: charlotte

grattiiis! men ja det borde va karma :) sån tur du hade! kraam

2009-08-05 @ 16:59:15
URL: http://lesbian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0