Saker i korthet

Jag, Oliver, Jens och Vigge for på Baluns, en liten trevligt festival som i  år var på ett ställe som heter Nor (utanför Gällö)

Synd att det regnade, mitt och Olivers tält var inte så jätte vattentätt upptäckte vi, men det är lugnt, nu är vi hemma i våran torra lägenhet. Oliver la sina skor utanför tältet men innan för det lilla tälttaket, oj vad blöta dom blev under natten, stackarn.

Svenska Akademien var bra som vanligt men sen var det ett band som jag inte hört förut som var assss bra, Glesbygd´n heter dom. Fan dom finns inte på spotify såklart.

Jag längtar tills jag börjar skolan, jag prata med Erik nyss, det verkar så roligt att få börja med något nytt i en ny stad, ny lägenhet, nya människor. Snart börjar jag!

Förhoppningsvis så kommer jag kunna åka till Sthlm en vecka för att gå på en av mina bästa vänners brölopp! åh vad jag saknar mina tjejer! ååh det ska bli så kul, tillochmed Della kommer från Spanien, henne har jag inte sett på jätte länge!

Nu saknar jag min nyfunna vän Emma oxå, hon är en sån härlig filur! Hoppas hon kommer hem snart.

Nej usch nu ska jag bada av migfestivaldofterna.

Kommentarer
Postat av: Haag

sötis! får skrika till när du kommer ner..vem är det som ska gifta sig?

2009-08-17 @ 02:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0