hmm

Idag var en seg och ensam dag. Oliver var på körläger så jag sov ensam och vaknade till en ostädad lägenhet sen festen i fredas. Jag pallade inte kliva upp överhuvudtaget så jag låg kvar till kl 15, sen var det dags att gå till träningen. Jag var ju inte ut nåt igår så jag blev lite smått chockad av all snö, jag fick ju pulsa hela vägen till träningshallen, men det gick. Träningen var as bra! Monica är världens bästa tränare man blir så peppad av henne. Det är tur att jag har mina träningar att se fram emot. Just nu känns allt annat väldigt tungt. Till och med min kropp orkar inte, har fått ont i knäna nu igen och min rygg är ju som en 95 årig tants.Hoppas det vänder snart. Ny vecka imorn!

Kommentarer
Postat av: nx

träna inte sönder kroppen bara. tänker på dig. kram!

2009-02-08 @ 19:11:42
URL: http://nexxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0