Tisdag!

Ja nu var det länge sen jag sov men det är i alla fall äntligen Tisdag!!! Konstigt att det kan kännas så mycket bättre bara sådär för att det är tisdag. Igår sov jag ju till 21 typ  och sen kunde jag såklart inte somna sen...men det gör inget för nu är det tisdag och solen skiner, och jag e vaken så jag börjar på en ny dag nu. Får se vart den leder, kommer förhoppningsvis vara trött tidigt ikväll så jag kan se till att vända på dygnet. Har varit en nattuggla, men det är svårt även fast jag nu skulle lyckas så kan jag lova att om två dagar är jag tillbaks i min nattugglerytm. Men det gör inget för idag hinner jag njuta av solen iaf och kanske imorn också. 

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0