Pyssel-nödig

Vi har fått vår "nya" kyl och frys så jag har torkat ren den, men nu vill jag ju ha nåt mer att göra...jag är pyssel-nödig!
Jag skulle vilja fixa alla sladdar som ligger under skrivbordet, det är så jobbigt att damsuga där när det ligger 8 kilometer sladd överallt. Jag skulle kunna sy in lite kläder som är för stora, jag är ju expert på att köpa för stora kläder, jag vet inte hur jag tänker ibland. Ååååh jag skulle vilja bygga min cykelvagn som jag har spånat på sen i somras. Men det är lite delar som saknas och jag vet inte hur jag ska få tag på det. Nån vacker dag så bygger jag ihop den, så jag kan cykla till willys och storhandla!!  Nej nu ska jag fråga Oliver om han kan flytta på sig ett tag så jag kan fixa sladdarna, annars blir det att ta fram symaskin.

Peace out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0