Utmaning


Jag fick 2 utmaningar av min sötnöt till vän som för tillfället befinner sig i Frankrike. Den första var gå in i den sjätte mappen och lägg upp den sjätte bilden.

Det är mitt konstverk (gjort av katthår) som ligger på min underbara fluffiga matta.





Den andra utmaningen var att göra en lista med 5 saker man inte kan vara utan, so here it goes

  1. Oliver, mannen i mitt liv, min andra halva!
  2. Mina vänner och alla som jag känner! Fy vad tråkigt jag skulle ha utan er!
  3. Gymnastik!!!!!Som jag sagt många gånger förut, JAG ÄLSKAR GYMNASTIK!!
  4. Moder Jord/Naturen, hur skulle jag kunna leva utan alla vackra årstider
  5. Dagens teknik (hur lever man utan TV, dator, mobil? det går ju inte)


Sen skulle man skicka vidare utmaningen fast jag vet inte till hur många men men...jag skickar till:

ZAID
SUNNIVA
VICTORIA

Good Luck! 

Kommentarer
Postat av: aida

Zaid jag måste ha din blogg har ju glömt bort smart som jag e kom igen läs det här pleeeeeeeeeease puss

2009-02-04 @ 00:17:35
Postat av: Zaid

HAHAHAHAHA! Men Aida du behover ju bara ga in pa alla mina gamla kommentarer sa hittar du ju lanken till min blogg! Eller sa kn du bara ga in pa facebook sa hittar du den dar!!! http://afrosentric.blogspot.comn ..... Seru nu har du den pa tva stallen pa bara ett inlagg!

2009-02-04 @ 05:48:53
URL: http://afrosentric.blogspot.com
Postat av: Marre

Nu vet jag vad jag ska göra med mina dammtussar :D

2009-02-05 @ 22:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0