Älskar att träna!

Igår var jag hos min chef och drack öl och spela rock band. Det var as kul, dude-night plus mig. Så idag när jag vaknade så orkade jag inte gå till träningen så jag låg kvar i sängen. Men Monica ringde mig och peppade mig lite så jag kom iväg tillslut. Det var jätte kul, jag älskar att träna. Det känns så underbart efteråt! Dessutom tyckte alla andra att det var kul, jag och Monica hade ju planerat allt så att vi ska få ut så mycket som möjligt av tränings tiden. Jag längtar till nästa träning...Tisdag.

Undrar vad jag ska göra fram tills dess.

Kommentarer
Postat av: Zaid

Snart kommer du skriva 7 inlagg om dagen, ja ser d framfor mig... de kommer d kommer!!! JIPPI!

2009-01-25 @ 21:24:27
URL: http://afrosentric.blogspot.com
Postat av: aida

haha... aaa det kommer jag säkert, tack för tipset zaid puss

2009-01-26 @ 20:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0