Dagens betyg - ¤¤¤

Jag har kommit på att jag ska försöka betygsätta mina dagar för annars när jag tänker tillbaks så ser jag bara en grå geggamojja.


Idag har jag varit på stan och Lillänge med Oliver på jakt efter en laptop. Det var kul för vi gör inte så ofta någonting tillsammans. Jag har glömt bort hur roligt det är att bara promenera med honom. Han säger roliga saker, hittar på egna sånger och kommer på teorier om allt och inget.

Jag trodde jag skulle spendera ännu en tråkig kväll på soffan för att sen förflytta mig till sängen för att försöka somna. Men Monica ringde mig, så vi fikade. Vi satt på Pause och struntade i att kolla på klockan. Det är så skönt att bara vara tills man inte längre vill vara. Vi satt där i 4 timmar, det var värt varenda minut. Jag älskar att fika!!

Därför får den här dagen ¤¤¤ av 5

Hoppas det kommer fler sådana här dagar.

Kommentarer
Postat av: Zaid

Va blev d for nan? Om du inte har koppt nan annu sa tycker ja du ska kora pa en apple, men d e ldrig nagon som lyssnar pa mig om sant i alla fall! Men dom e sa latta, inge trassel och inte for mycke sladdar och grejs!

2009-01-24 @ 02:02:16
URL: http://afrosentric.blogspot.com
Postat av: aida

det blev en toshiba, I love it

2009-01-24 @ 16:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0