08:07

gomorron, tänk om jag skulle försöka hålla en sån här dygnsrytm, får se hur det går. Jag har sovit tre timmar ungefär så jag borde kunna somna rätt tidigt ikväll.

Jag ska iväg och hjälpa en kompis att bygga hus, jag längtar tills jag har en egen villa att bygga på, det är så kul.

Hanna fyllde år igår så jag och Nadine var där och kalasa med lite sushi och muffins och godis och så spela vi wii. Måste köpa mario kart, love it!

Det märks inte att det har gått så många år sen jag hängde med Hanna, det bästa var hundpromenaden vi tog innan vi skiljdes åt, så många härliga minnen. åååhh haha jag måste le lite för mig själv när jag tänker på allt roligt vi har gjort.

Nu ska jag blunda lite tills jag blir hämtad, mina ögon verkar tycka att det fortfarande ska sovas...





Kommentarer
Postat av: Marre

ja tror du e en sån person som inte behöver så mkt sömn ;)

2009-06-19 @ 17:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0