sneknullade bitterFITTA!(mamma läs inte det här inlägget)

fy fan vilken jävla bitterfitta för fan, miserablare människa får man leta efter.

Jag och Johan kommer till deras tomt där en bitch hyr hus och har gjort det ett tag, men nu måste hon flytta för det är bara en hyresrätt och hennes hyresvärd (Johans pappa) har nu sålt tomten till Johan och Sara. Så hon har gått runt i tre månader och muttrat och buttrat och pyrt utan att berätta vad problemet är. Vaddå kommunikation, vad är det för nymoderniteter?! Jävla mongobitch.

Kl 09.00 på morgonen när vi anländer så kommer bitchen med sin skottkärra och alldeles för tajta jeans och ett tajt svart linne och hon är typ 40, vem fan jobbar i trägården med dom kläderna? Iaf så säger hon Johan hundra gånder typ, 

Johan vet du vad Johan, ni har inte rätt att vara här och bygga Johan! Jag vill flytta i fred Johan, jag har ställt in mitt sociala liv i tre månader för att ni är här Johan! Och Johan vet du vad....bla bla bla bicthi bitchi biiiitchiiiii (jag ser hennes huvud självexplopdera)

Hon har gått och surat i tre månader utan att säga ett knyst och så bara för att hon ska flytta nu i helgen så skriker hon ut alla sina aggresioner på Johan, stackare, han är ùbersnäll. 

Hon sa bland annat att han skulle vara glad för att hon inte anmält dom för hemfridsbrott, åter igen halllååååååå kommunikation, sunt förnuft, är hon helt felkopplad i huvvet eller?!!jävla sur-fitt-röv-hora asså!

Hon tyckte att det var som att dom hade suttit på hennes altan, men hallå hon har en jätte stor trädgård och Johan och Sara har byggt brevid hennes trägård och ibland måste man äta så då har dom suttit på plaststolar bakom en sten eller suttit på stubbar eller stenar för att kunna äta lunch liksom. Dom har kissat i skogen för dom har ingen toalett än och det är ju verkligen att hålla sig undan så bicth horan kan få vara i fred. Ändå tycker hon att dom har inkräktat så mycket att hon jämför det med att dom suttit på hennes "altan" typ.

Varför kan hon inte bara framföra vad hon tycker är jobbigt och om hon ska ha nån tillställning och inte vill att det ska borras precis brevid så hade det kunnat ordnas men NEJ hon väljer att som hon så väl uttryckte det att "ställa in hela sitt sociala liv i tre månader"  

Jag trodde hon var ett skämt asså, när hon hade stått och skällt ut Johan för helt sjuka saker så tyckte hon att vi skulle åka därifrån på en gång så hon kunde flytta ifred, WHAT???
Hon har ju nån skada asså. Vad är att flytta ifred, ska man be grannarna att gå nån annanstans för att man ska flytta? hallå hon bor i ett hus det är ju inte så att dom delar kök eller toalett eller nåt, vi skulle inte ens varit i vägen.

Iaf så frågade jag om inte vi kunde få bygga bara idag eftersom vi redan tagit oss ända dit så kunde hon få "vara ifred" resten av helgen. Men neeeeej världen kretsar runt henne, noll förståelse för oss, hon blev ju galen för att jag öppnade käften. ooh snap asså jag blir så AAARRRRGGGHHH!!! Jag försökte verkligen, jag förklarade tillochmed att jag förstod hennes situation och så tyckte jag att vi kunde kompromissa men nej nej nej, fy fan vilken jävla cp hora.

Asså om det är nån jag skulle vilja möta i en deathmatch så vorde det henne, fy fan vilken jävla adrenalinkick jag skulle få och jääääävlar vad hon skulle få spö.

Vissa människor är så jävla socialt missanpassade så det är synd om dom, nu när jag har skrivit av mig så känns det bättre och i morgon kommer jag ha lagt den där mongotanten bakom mig, men hon kommer säkert att buttra och muttra och sura resten av sitt liv. Fy fan, jag är glad att jag slipper va en sån tragisk människa!







Kommentarer
Postat av: Erik

Gillar rubriken!

2009-06-20 @ 14:18:20
URL: http://grubbelsmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0