STHLM here I come

Nu ligger jag på tåget påväg till sthlm. Jätte skönt med en egen säng, verkligen värt pengarna, jag ska fan aldrig sitta på ett tåg igen. Jo kanske nån gång igen, men mmm vad skönt det är!

Jag har fikat med Lina idag, på Pause, det var gott, sen kom jag på att klockan var mkt o att jag inte hade packat än. Så jag missade träningen för att vara hemma o packa. Men det kmr fler träningar. 

Igår var vi på Pause #2 sen på News sen på Marité och sen utlyste Oliver att vi hade efterfest, så det hade vi. Skumma roliga människor var det. Imorse när Oliver var tvungen att vakna kl 10 för han skulle till arbetsförmedlingen så kom han på att efterfest kanske inte var en sån bra idé, haha smart!

Nu ska jag blunda lite för jag mår illa.
Juste jag träffade Evert Ljusberg på News. 

Kommentarer
Postat av: Marre

ha de kul i stockholm :)

2009-06-12 @ 21:04:15
URL: http://spamalot.blogg.se/
Postat av: Martin

Hejsan!

Yran kommer jag nog upp och tänkte åka och tälta en eller två nätter och fiska..du får ju följa med då om du vill :) Anders och Sandra följer nog med om de kunde :)

2009-06-16 @ 16:44:29
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0