Bulgur är gott

Idag hade jag en trevligt knytlunch med mina gympisar. Det blev bulgur-sallad, väldigt gott! Sen var det iväg till träningen, men fan vad dåligt det gick da, det behövs verkligen en tränare som puschar en, man anstränger sig ju lite mer (omedvetet) när man vet att det står nån och kollar. Vi som ska tävla snart, jag hoppas Monica kommer på tisdagt och piskar oss lite, hon är asss bra!  

Nu sitter Daniel och Oliver och nördar snes spel, och skriker! Dom verkar ha funnit nördarna i varann. Hoppas jag och Linnéa trivs ihop lika bra som dom...det tror jag att vi kommer göra. Synd att dom flyttar till Umeå istället för Östersund, precis när man tror att man funnit trevliga människor att hänga med så flyttar dom. Men jag och Oliver ska komma och hälsa på snart. 

Nu ska jag kolla upp lite adresser till olika dagis som jag ska söka jobb till. 









Kommentarer
Postat av: zaid

man ska bara skriva 25 punkter med onodig eller nodvandig fakta. 25 grejjer du kommer att tanka pa.... typ.... 1. ja gillar mellan mjolk... 2. ja tycker om att sjunga hogt nar jag e ensam.... 3. Nar ja gick i 3an va ja kar i min granne..... men typ helt orelevant information! Forsta du kommer att tanka pa. Svart i borjan men sen flyter d bara pa! Du behover inte skriva pa engelska!

2009-03-23 @ 03:20:40
URL: http://afrosentric.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0