Data pyssel

Jag sitter ju och håller Oliver sällskap när han pluggar och det betyder att jag måste underhålla mig själv i köket. Så då öppnade jag mitt bildredigeringsprogram. GIMP heter det, laddas ner gratis, jätte bra är det. Ja och så satte jag igång och kluddade på några bilder som jag hade på datorn. Det är bara att lägga på ett transparent lager och rita streck, sen lägger man ett vitt lager under det, sen var det bara att fylla i färger. Jätte kul och sitta och pillra med om man har tråkigt!




Min ocociala, men vackra katt Mojsen


Jag och lillasyster Tova


Sunniva och Victoria



Luc, Olivers lillebror

Kommentarer
Postat av: Emma

Du ritar väldigt fint aida!

kram

2009-03-20 @ 23:21:25
Postat av: Marre

åh fattar inte hur man kan måla så bra och få med ansiktsdragen och allt =)

2009-03-22 @ 18:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0