En rubrik

Nu har jag fått pyssla loss lite, jag började med att byta kyl för den gamla var alldeles för kall. Sen har jag bytt gardinerna i sovrummet, det blev mycket finare, varför jag inte bytt tidigare vet jag inte. Jo egentligen vet jag, jag hade fått gardinerna när vi flyttade in fast jag sa nej tack jag vill köpa egna gardiner. En varning till alla som flyttar, säg inte ordet gardin för då kommer alla som hör det försöka ge dig alla sina gamla ruttna gardiner som bara ligger på vinden. Jag tog i alla fall snällt emot gardinerna och gömde dom i en garderob och glömde bort dom. Men igår när jag satt och sydde in mina kläder som var förstora så kände jag för att sy nånting nyttl så jag gick till garderoben och letade efter nåt som jag inte längre använder att göra om till en kjol. Då hittade jag gardinerna och insåg att dom faktiskt var fina, och dessutom mycket finare än dom jag hade i sovrummet så det var bara att byta. 
Idag har jag fixat så det inte ligger några sladdar på golvet under Olivers skrivbord, jag satte fast några fördelardosor på baksidan av skrivbordet, totalt blev det 9 uttag och alla är upptagna. Han är ju min data- och musiknörd och då krävs det mycket sladdar. Sen har jag gjort en till sak men det orkar jag inte förklara. 

I helgen ska jag bygga badrum med Olivers pappa, jag ska foga kakel, det ska bli kul. Jag vill ju ha klart det där badrummet nån gång så man får bada jacuzzi. Fast jag tycker det är as kul att bygga oxå, och så känns det bra att kunna hjälpa till lite för han har så mycket att göra. Plus att han alltid ställer upp för oss vad det än gäller. Världens bästa svärfar!! 

Peace out


Kommentarer
Postat av: L

UPu-Datu!

2009-03-03 @ 22:21:57
URL: http://grubbelsmurf.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilken händig pingla du är gumman!!Kom ner till mig och hjääälp mig;)

Puss

2009-03-04 @ 15:28:05
URL: http://viggosmami.blogg.se/
Postat av: sunniva

jag har satt lösen på min blogg, kommer ha det till imorgon typ.

2009-03-04 @ 20:38:50
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/
Postat av: Ullis

Oj, vad gulligt!! Ja nu har han typ ångrat sig... nu vill han inte blogga....killar bara velar! men jag ska prata med honom igen. Annars kan du alltid få göra om min! :)

2009-03-04 @ 21:01:14
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Marre

Fy va lyxigt å puttra i en jacuzzi =)

2009-03-04 @ 23:27:25
Postat av: Zaid

MEN DU SKA JU GORA OM MIN!!!!! JAAAAAG FINNS OXO!! JAG JAG JAG JAG JAG JAG JAG!!!!



forresten har svarat pa fragorna!

2009-03-05 @ 23:57:10
URL: http://afrosentric.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0