Idag har jag uppsatt hår

Jag vaknade och kände inte för att gå upp, för jag hade så jobbiga saker att göra framför mig, men så stack Daniel in huvvet och undrade om vi skulle gå på en promenad för det var så fint väder. Först blev det kaffe såklart, med lite chokladbitar från gårdagen, men sen kom vi iväg. Såklart hade det fina vädret försvunnit bakom snömolnen, men jag tog  mitt fina paraply och så gick vi. Det jobbiga med den här promenade var att jag skulle till ett dagis och söka job/arbetsträningsplats, jag var nervös för det var så länge sen jag sökte jobb, 4 år sen och då var jag så ung och allt känns annorlunda  nu. Men det gick ju hur bra som helst, så nu är jag stolt över mig själv och glad att jag gjorde det fast det kändes jobbigt på morgonen.

Sen gick vi in till stan och snurrade lite, och jag gick till jobbet och sa upp mig. Kändes konstigt skönt. Väldigt annorlunda känsla, för jag trodde ju att jag skulle vara kvar där ett bra tag till. Min sista tanke innan jag klev ut med en kopia på mina uppsägningspapper var, åååh vad skönt att jag inte behöver bry mig om att det ligger ketchup på golvet. 
Det känns verkligen som ett nytt kapitel i livet och det ska bli spännande!





Kommentarer
Postat av: sunniva

HAHAHA. ketchup på golvet :P

2009-03-24 @ 04:06:27
URL: http://sunniva.blogg.se/
Postat av: nx

Lookin' good! Och japp, i know the feeling. Ska på intervju på donken på torsdag igen...

2009-03-24 @ 10:34:15
Postat av: sunniva

sv: nej, i göteborg. mitt msn strular förresten.

2009-03-24 @ 22:49:53
URL: http://sunniva.blogg.se/
Postat av: marre

skönt å slippa stressen där för dej =)

2009-03-25 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0