Iranie pappa

Nu har jag varit på träningen och haft kul, fast det är inte så jätte kul när man inte har nån tränare som peppar en. Och dom jävla småkillarna i vår grupp kan ju gå och fika istället för det enda dom gör är att sitta på redskapen och snackar skit. Idioter! Vi är ju där för att träna och lära oss. Dom stjäl min energi, jävla energi-tjuvar!!!

Det kom in några cheerleaders och undrade om vi kunde hjälpa dom med hjulningar och rondater. Så det gjorde vi, det var kul att dom uppskattade vår hjälp. Sen var det coolt att kolla på dom oxå. 

Nu ska jag sitta uppe hela natten och hålla Oliver sällskap. Han pluggar inför en tenta imorn. Han är ju inte bäst på att planer, han skjuter gärna upp allt till sista sekund. Marginal, vad är det. Men det blir andra bullar när jag ska plugga. Fy vad jag längtar.

Appropå att plugga, jag har berättat för pappa att jag ska plugga till förskolelärare, hans svar var som väntat, kan du inte plugga till nåt som ger högre lön när du är klar.  Men NEEEJJ!!! Han förstår bara inte så jag sa att jag vill hellre vara lycklig än rik. Det gick tydligen inte in i hans skalle för härom dagen så försökte han igen, han sa att det stod i tidningen att det finns massor med utbildningar nu, men NEJJJJ, jag vet vad jag vill och jag vill fortfarande hellre vara LYCKLIG än rik! Aja han är ju iranier, och dessutom min överbeskyddande jätte oroliga pappa, så det är sånt man får ta. Jag hoppas bara han inser nån dag att livet handlar inte bara om att jobba, det finns andra saker att göra.



Det här är min fina papi!

Peace out 



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är på din sida hellre lycklig än rik!!!!

2009-03-20 @ 17:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0