Jag är duktig

Eftersom jag måste hålla mig i köket så kom jag på den smarta idén att jag kan diska! Så nu är det skinande rent i köket, eller nästan iaf, det behöver ordnas lite och damsugas oxå men det får jag göra imorn (idag). Nu har Oliver pluggat klart och ska snart gå till skolan och göra tentan och då går jag och lägger mig. Sen kommer han komma hem några timmar senare och va helt slut och decka i sängen brevid mig. Stackars min lilla älskling, jag hoppas det går bra på (fysik)tentan.
Nu ska jag kolla lite på inspelningarna som jag har på boxen.

OOOOOJJJJJ, Oliver kom precis på att jag hade glömt katterna ute, dom har nog varit ute i ett par timmar nu, stackarna, dom brukar bara vilja vara ute i 10 minuter max. Nu kom Shuggis och klaga på mig...MJAAAAAUUUUUUUUUU. Jag tror han sa, vaffö lämnade du oss för att dööööö??
Nej usch vad dåligt samvete jag fick, nu måste jag gosa ihjäl dom och ge dom lite godis!!

Här är en till bild jag gjort på min lillebror Alexi


 

Kommentarer
Postat av: Alexi Torabizadeh

fan vilken sweet bild:)

how does one do it like that?

2009-03-22 @ 08:12:34
Postat av: Marre

kul å kunna rita sådär fint =)

2009-03-22 @ 17:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0