KAAPAAAOOOOOH!

KRAAASSCH!
Så lät det från vardagsrummet. Katterna hade ner björken, och jag trodde jag hade satt fast den ordentligt. Det här är andra gången den åker i golvet, men den här gången åkte den först på soffbordet innan den for i golvet. Min vackra ljusstake från indiska låg i tusen bitar över hela vardagsrummet. Som jag brukar säga, "Om det redan hänt så kan man bara göra det bästa av situationen", så det var bara fram med damsugaren och vara glad för att ljusstaken var rosa så det var lätt att se vart glaset var nånstans. Det var överallt så nu är det damsuget där inne och jag har mindre att städa imorn(idag). Härligt, kommer kännas bra att vakna när man vet att disken och vardagsrummet redan är klart! 

Ok nu ska jag faktiskt gå och lägga mig i sängen och spela passians på min Ipod tills jag somnar.



Tomorrows gonna be great day!!


Kommentarer
Postat av: Zaid

http://afrosentric.blogspot.com/2009/03/challenge-25-random-facts.html



Utmanad!

2009-03-21 @ 19:58:36
URL: http://afrosentric.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0