Lördaaaaaag

Klockan är bara halv tolv på morgonen, det är tidigt för mig. Men jag sov hela dygnet igår för jag hade så ont i huvet,  Jag skulle ha tvättat men jag kanske kan göra det idag istället. Sen är det iväg på fest hos Erik, jag måste komma ihåg att ta med mig vårat ps2 så vi kan köra singstar. Jag drömde att jag kom dit och hade glömt det och hela festen var förstörd.

Slösade 0 kr igår. Idag tänkte jag köpa brustabletter som är vätskeåterställande, vet inte vad de kostar, men de fungerar jätte bra. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA! Ta med det! :D Annars blir din dröm sann. Hoohoooho

2009-03-28 @ 15:56:02
Postat av: Victoria

Kanske skulle skriva att det var jag också ;)

2009-03-28 @ 15:56:52
URL: http://lavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0