Middag

Jag kom på att jag var hungrig men Oliver hade redan käkat en pizza. Så jag satte igång med att baka egen pizza och medan degen jäste så gick jag till hemköp och köpte saker att ha på pizzan. Det blev grejjer för 130 kr men då räknar jag med den tredje coca-colan jag köpt idag. Men tänk, för så lite  pengar fick jag ut 7 pizzor, inte jätte stora men absolut lagom. Nu ska jag bara vänta tills dom svalnar sen ska jag plasta in dom och lägga i frysen. Värsta smart och ha ifall man inte pallar laga mat nån dag, eller bråttom. Det var farmor som gav mig den smarta idén, så tack farmor! You rock!




Jag brände mig på lillfingret när jag tog ut en plåt. Det var massa olja som rann igenom min ugnsvante, buhuuuuu mitt lillfingeeeer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaj! men pizzorna ser ut å va go :D

2009-03-30 @ 20:46:56
Postat av: Marre

Aaaaj, men pizzan såg god ut :D

2009-03-30 @ 20:52:58
Postat av: challe

ajajaj!!! va ont !! :(

2009-04-02 @ 00:06:59
URL: http://lesbian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0