money money money

Ja då var det dags att dokumentera helgens utgifter, jag känner mig fattig.
LÖRDAG...

HEMKÖP
  • 34 kr snus till Oliver
  • 34 kr snus till mig
  • 69 kr Färdig sushi, orkade inte laga mat
  • 20 kr mango juice
  • 17 kr ananas/cocos juice, det var till en drink jag gav till Erik i present
  • 1.5 kr plastkasse
  • 38 kr för snus till Oliver

ICA
  • 50 kr för bakis tabletterna
  • 12 kr för ballonger



SÖNDAG...

OKQ8
  • 50 kr pastasallad
  • 17 kr coca-cola
HEMKÖP
  • 24 kr naturgodis
  • 13 kr coca-cola
  • 38 snus

totalt på två dagar 434 kr och 50 öre. Ja men det  var ju inte så farlig som jag trodde.


Det var jätte kul hos Erik, jag sjöng jätte mycket på singstar, jag har blivit modigare! Fast det var typ bara jag och Oliver som ville sjunga Queen, så jag hade ingen chans att vinna men det vara inte mycket som skilde. 
Idag var jag på träning kl 16.00 lite lagom seg. Men det gick skit bra konstigt nog, det är andra gången jag tränar bakis och det går bra. Fast allt är mycket jobbigare. Jag körde massa handvolt-frivolter, första gången sen jag börja träna igen efter sjukskrivningen. Fan vad jag längtar till på tisdag, vi ska köra tumbling för det är tävling den 9 maj tror jag det var.
Bara en måndag emellan så får jag träna snart igen!! Wiiiiiiii!
Nu ska jag sega ner mig i soffan och kanske somna.

Kommentarer
Postat av: Marre

borde också skriva vad man handlar för varje dag :P

2009-03-29 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0