Utmanad av Hanna

Hur gammal är du om fem år? 28...OMG!!!

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Oliver

Hur lång är du? 160 cm.

Vilken är den senaste filmen du sett? Higher Learning

Vem ringde du senast? Nordea

Vem ringde dig senast? Eva

Hur löd det senaste sms:et du fick? Jo jag har kommit i bättre tid nu iaf. Ja det ska jag! Krams (från lillasyster)

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Absolut att ringa, det tar så lång tid att få/ge all info man vill med sms

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda sen jag var 4 tror jag 

När såg du senast din mamma? några månader sen, minns inte

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du i dag? 15.00 kanske

Vilken är din favoritjulsång?  Nån som sjungs av Olivers kör

Vilken är din favoritplats? Under solen

Vilken plats föredrar du minst? Hemma hos min pappa

Var tror du att du befinner dig om tio år? Jobbar på ett dagis har tre små barn, vill vovve och nån slags bil och körkort!

Vad skrämde dig som barn? Känslan av att ha ont i själen

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Marre...

Hur stor är din säng? ööö...dubbelsäng, hur bred e en sån?

Vem sov du senast tillsammans med? Oliver

Sover du med eller utan kläder på dig? bara mysstrumpor

Hur många kuddar har du i sängen? 2 till mig och 2 till Oliver

Hur många landskap har du bott i? 2

Vilka städer har du bott i? Stockholm, Östersund

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, för det finns så många snygga, plus att stylingen/kläderna får en helhet med skor!!!

Är du social? Ja

Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys Cokie Dough

Vilken är din favoritefterrätt? Kaffe

Tycker du om kinamat? nej, bara friterat och sötsur sås

Tycker du om kaffe? Offcourse

Vad dricker du till frukost? Vatten

Sover du på någon särskild sida? Först vänster sida tills jag får ont i ryggen sen vänder jag mig om osv osv.

Kan du spela poker? mm...

Tycker du om att mysa/kela? Ja

Är du en beroendemänniska? Yes I am and I´m proud of it!

Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

Vill du ha barn? Ja, jag längtar

Kan du några andra språk än svenska? Finska, Engelska

Har du någonsin åkt ambulans? Nej

Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng, havet är ju kallt och salt

Vad spenderar du mest pengar på? Förutom the obviuos så måste jag nog svara fika...

Äger du dyrbara smycken? Kanske, det jag fått från Iran i så fall

Vilket är ditt favoritprogram på tv? Desperate Housewifes!!!

Kan du rulla med tungan? ja

Vem är den roligaste människan du känner? Danny, som jag kommer att tänka på nu iaf.

Sover du med gosedjur? ne, men kudde under armen är ett måste, för att stödja upp axeln

Vad har du för ringsignal? Portal

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja några stycken som mina barn ska ha sen!

Vad har du närmast dig just nu som är rött? En mapp med papper

Flirtar du mycket? Jag vet inte jo jag tror det

Kan du byta olja på bilen? Ja

Har du fått fortkörningsböter någon gång? ne

Vilken var den senaste boken du läste? Teoriboken

Läser du någon dagstidning? Nej

Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

Dansar du i bilen? Nej jag mår illa

Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lastfm.se

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ÅF, T, V, F (mina hemliga koder)

När var du i kyrkan senast? i julas, lyssnade på Olivers pappas kör

Vem var din favoritlärare på högstadiet? Frida Hjärpe (jag fuskar jag hade henne på mellanstadiet)

Utmanar: Sunniva, Victoria, Zaid & Marre

Kommentarer
Postat av: Zaid

MEEEEN GAAAAAHHHH! Orka va jobbig aida nu maste ja ju oversatta hela skiten!!! USSSSH! Kan inte du ta dig ann d som en oving, du som ar sa pyssel sugen! Ova lite engelska och oversatt alla fragor sa kan ja svara pa dom sen!

2009-03-01 @ 07:51:09
URL: http://afrosentric.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0