Bert Berra och Sunniva


Min dag på dagis har gått så snabbt idag. Jag kom dit kvart i åtta och helt plötsligt var klockan redan fyra och det var dags att gå hem. 

Jag jobbar på den avdelningen med 4-6 åringar men när vi är ute på gården så är vi allihop tillsammans. Så imorse när jag kom så träffade jag en liten tjej på 2-3 år som blev alldeles lycklig när hon såg mig och sa mitt namn flera gånger, det är sådana ögonblick som gör en så lycklig! Fatta att den lilla söta tjejen kom ihåg mig över hela helgen! 

Och så har ett litet busfrö till kille varit gosig och kramats med mig hela morgonen, dom är så härliga barn! 

Idag har vi dessutom döpt alla maskar vi hittat, den fetaste fick heta Bert. Men sen när vi grävde ännu djupare så hittade vi en JÄTTE stor lång mask som fick heta Berra för alla som är tjocka dom börjar på B! Så är det! 
Jag hjälpte till att döpa maskarna och en av tjejmaskarna fick heta Sunniva, inga problem, tyckte barnen, klart hon ska heta Sunniva! Så nu har du mask döpt efter dig, grattis!





Kommentarer
Postat av: åsa

det är väl klart att vi är vänner!!!

må så va att vi int sett varandra på 2 år men du är fortfarande min aida som jag växte upp med och därav alltid speciell i mitt hjärta.

o btw jag har inte fått diagnos utan mer bara tror.. eller ja jag och mina vänner här då vill säga. de tror oxå jag e kocko i huvudet :)

2009-05-18 @ 20:55:22
URL: http://mercyinfrance.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha, den där bilden gjorde jag i ett program på datorn, för att se hur det skulle se ut i långt hår!! :P

2009-05-18 @ 21:05:43
Postat av: sunniva

åh tack :D daggmask eller vanlig mask?

2009-05-19 @ 02:06:19
URL: http://sunniva.blogg.se/
Postat av: Tina

hehe roligt med maskarna :D Aida måste bara tillägga att du är så himla söt på alla bilderna, oavsett om du är osminkad, nyvaken eller vad som helst! En riktig skönhet! Dessutom är du bland de roligaste och skönaste människor jag träffat! Saknar dig! Kram

2009-05-19 @ 16:35:38
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: marre

hihi kul altså ^^

2009-05-19 @ 21:12:43
Postat av: Haag

har du nån ny mail? vet inte om det är du på msn eller nån annan..därför har jag inte skrivit nåt när jag sett att du har varit online

ha de gott!

2009-05-20 @ 07:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0