tenta

Nu har jag gjort min första tenta, hoppas jag klarar den för jag pallar inte göra omtenta på allt det där. punkt.
Det är så himla roligt att träna just nu. I för sig tycker jag nästan alltid att det är roligt att träna men nu är det extra roligt för Monica är så himla bra tränare jag har lärt mig så jävla bra grunder. Och grunder måste man ha för att kunna utvecklas och göra balla volter!! Fy fan vad jag längtar till nästa träning.

Undrar vad jag ska göra idag då...jag kan ju inte plugga för imorgon börjar vi med ett nytt delmoment, jag kännner mig friiii, att göra vad som helst utan att ha dålogt samvete för att jag inte pluggar, awesome.

Jag har dyrkat upp ett lås på en gammal sekretär som jag hittade i källaren, jag tänkte ha den i hallen som sminkbord men till min besvikelse så var den ORANGE inuti, jätte ORANGE verkligen. Men det kanske funkar så länge. Jag väntar på att Oliver ska vakna så han kan hjälpa mig att bära upp den.


Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Måla om den då! :) Rusta och ÖoB har ju bra priser!

2009-10-05 @ 18:56:26
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Tova

Hoppas tentan gick bra! Blir lite avundsjuk på ditt liv, stabilt och du har dina intressen, är glad att det går bra nu<3

Tack för kommentaren! värmer och känns roligt att skriva om man vet att andra gillar det och läser det. Skit i det, våga vara galen!

2009-10-05 @ 19:27:40
Postat av: nx

Inte vad jag har planerat. Själva julen firar jag här nere. Möjligtvis att jag kommer upp någon helg i december. Får se närmare i höst hur det ser ut. Miss you too gurl!

Kommer Ledin upp i jul?

2009-10-06 @ 01:34:15
URL: http://nexxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0