Livet rullar på


Jag laddar för att ta mig iväg till universitetet för att plugga, jag har ätit gröt med dadlar och druckit kaffe. Jag hatar att läsa böcker, särskilt när det inte är något som är speciellt intressant. Jag har provat att läsa med nån annan dialekt, typ skånska eller låtsas att jag är nyhetsankare, funkar sådär, en stud funkar det ju iaf. Nån som har några bra plugg tips?? Jag fick ett tips av Oliver idag, skriv en mindmap för varje kapitel. Skriv upp det som låter viktigt, hoppas det funkar, jag ska prova det idag.

Imorn ska jag jobba typ 9-17.30 sen ska jag iväg och träna småtjejerna mellan 17-19 så jag kommer nog komma försent, sen har jag träning själv mellan 19-22!! fullspäckad dag, frågan är när jag ska hinna klämma i mig en middag så jag orkar träna, helst vill jag äta middag efter jobbet, om jag äter senare får jag värsta hållen när jag värmer upp. Whatever, det problemet får framtids-Aida lösa. Good luck to her...

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Tova

Haha, plugga med en annan dialekt? funkar det? jag skulle bara bli distraherad tror jag:P Hoppas det går bra att plugga!<3

2009-09-21 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0