förra veckan + idag


Tadaaa, jag bloggar igen!
Förra veckan jobbade jag på dagis måndag och fredag, dom andra dagarna jobbade jag på lundhags hemsida med den nya sommarkollektionen. Egentligen var det Olivers jobb men han har ju redan ett heltidsjobb, så han lärde mig. Det var som om jag hade ett heltidsjobb förra veckan, jag blev stressad faktiskt. Mitt öra börja bubbla som det gör när jag stressar, inte kul. Låter som en sprängd högtalare när folk pratar.

Men sen blev det helg och jag och Oliver åt lunch tillsammans på fredagen, jätte trevligt! Vi kom på att vi borde hänga på riktigt och inte bara sitta vid en varsin dator som vi brukar göra. Så tillslut övertalade Oliver mig att vi skulle köpa nya Super Mario Brothers Wii. Så jag tog hans kort och inhandlade ett kalasbra spel, sen lite chips, folköl och bananer oxå. Fredagskvällen blev as rolig, sjukt bra spel!! 

Lördag, jag hängde med Monica, det blev en mumsig middag, fetaost-sallad, lax och lite stekt halloumi. Till efterrätt blev det kladdkaka och nån konstig glass som jag inte gillade, det var Moncis favorit tydligen. Typ Kiwi och nåt annat grönt, den smakade väldigt surt, not my kinda cake.

Söndag = Träning!!! Wooop wooop!!! Det ligger filmer från igår på truppbloggen för intresserade.

Idag har jag gjort mig fin i håret för jag ska fixa nytt pass, känns jätte bra med håret sen Pilla klippt upp det åt mig!!
Byyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0