frukost imorn!

Ligger i sängen, innan det låg jag i soffan. Innan det var jag på stan och snurrade lite, jag köpte öl och posta lite guld för att tjäna in några extra slantar. Innan det var jag på min praktikplats och så hejdå till förskolebarnen för det var min sista dag, skönt för det var 50 minuters bussfärd dit och jag fick vinteråksjukan varje gång. Jag slutade äta frukost för jag var så ofta tvungen och lägga den i toaletten när jag kom fram. Nej nu överdrev jag, det hände bara en gång men det kunde hänt fler gånger om jag ätit frukost. Förresten fick jag VG på mångfaldsuppgiften, tydligen är jag bra på att skriva inlämningsuppgifter men inte tentor... Omtenta på tisdag. Gnatt peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0