juste, jag är en hjälte

Jaha, jag bloggar från mobilen. Jag fick för mig att jag en gång räddat en liten fågel men jag var inte helt säker. Så jag kom på att det borde nog stå i min blogg så jag kolla, Japp jag har räddat en liten fågel. Och så insåg jag att min blogg e så jävla snygg så det vore synd att inte använda den. Jag har skrivit på ett godiskontrakt med en kompis, bara godis på lördagar efter middagen och efter 17.00 annars måste man gå en promenad i tre timmar. Så jag har svullat idag och vågen var snabb att påpeka det, tur att jag har ett kontrakt. Studentfestade igår med Oliver och hans kompisar, det var pokerturnering 100 kr plus gick vi iaf. Höll på att somna sittande i en trång soffa på efterfesten, för jag är på en förskola och gör min vfu hela dagarna. Man blir trött. Gonatt peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0