Det blev bra...

AHA, det blev en bra vecka! Planering is the shit! Jag har gjort ett nytt schema, och jag ligger före min planering, båda mina arbeten som ska va inne på fredag e redan klara. Det blir en skön vecka nu!

På fredag ska jag på stan och köpa träningsskor, så jag kan spela basket och fotboll utan att få värsta blåsorna. Och ett par shorts i nåt bra material så jag slipper ha svettiga mjukisbyxor fastklibbade mellan skinkorna. 

Jag har hört talas om nån outletbutik som inte har nåt namn där de säljer ut överblivna saker och kläder från typ Ellos och Haléns, men det är bara vissa lördagar. Problemet är att jag inte vet hur jag ska ta reda på vilka lördagar de har öppet, men jag tänkte anta att de har öppet nu på lördag eftersom folk får lönen på fredag. Hoppas hoppas, för jag vill ha nya gardiner!

Nu ska jag belöna mig själv för mitt goda arbete med lite House M.D 

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0