AAAAAAAARRRRRRGGGGGHHHH




Vad är det för fel på folk ibland?! Jag var på basketen och det var lite nya ansikten med idag, ett killgäng. Och dom ville spela i lag tillsammans, OK sa tränarn. Men dom spelade så jävla fult, körde sitt egna race, sket i dom andra i laget och man kände verkligen att stämningen inte var som den brukar. Det var speciellt en idiot-hora som var så jävla osportslig så jag får krupp, han ignorerade de andra medspelarna och passa bara sina kompisar och sket i att byta av avbytarna på bänken (annars turas man om bara och byter ofta så alla får spela och inte hinner bli kalla) Iaf han bytte aldrig, inte ens när en av hans kompisar sa åt han, ne idioten bara viftade med handen, som "ja ja, whatever". 

I pausen föreslog jag till tränarn att vi kunde byta när nån gjorde poäng så att bytena hålls igång och så att verkligen ALLA byter. Så när tränarna sa de till alla så började idiot-horan säga emot, och kaxa. Det bara kröp i kroppen på mig så jag var tvungen och ta en diskussion med idioten, men shit asså det där är en sån där idiot-hora som ingen någonsin kommer att kunna ändra på, fyfan. Men iaf efter en stunds diskuternade och en jävligt irriterad tränare, så fortsatte vi, det funkade ganska bra. 

Sen råkade jag foula idiot-horan (fråga mig inte hur foular funkar) och han vrålar FOUL FOUL FÖR FAN HON HOPPADE EFTER SKOTTET! Och jävlar vad tränarn lackade, de skulle slå ner varann, men en annan kille gick emellan och tränarn lugnade ner sig. 

iaf...

Vi vann, in your face mother fucker!!! Och jag skotta tre poäng! In your face again mother fucking as crappin fugly-face.

Så nu känns det bättre! 


Nej jag måste nog svära lite till. Jävla ignoranta babianarsle!

Nu så!  Peace!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0