I´m back

Jag har fikat två gånger idag på Pause. Dom föreslog att jag skulle ta med mig min egna kaffekopp...tycker jag var en bra idé! Nu är jag luspank, har ju haft trevligt besök här den här månaden, och då går pengarna snabbt. Men det är bara sju dagar kvar tills pengarna kommer. Dessutom innebär ju det att jag kan koncentrera mig på att få saker gjorda, som städning och jobbsökning, utan att bli frestad att sitta och fika.

Imorn är det träning, och jag längtar, vi ska tävla snart, den 9 maj tror jag, om vi lyckas få ihop ett lag. Det är så många som har slutat nu, det är synd för det skulle vara kul att få tävla, men nu kanske vi måste gå ner till tönt nivå för att vi inte har tillräckligt med gymnaster. Får se hur det blir men jag ska iaf ge järnet imorn, och så MÅSTE jag komma i tid, jag har slarvat alldeles för mycket på senaste tiden.

What else...I rock!


Peace out!


Kommentarer
Postat av: Ledin

Lite annorlunda design men den verkar rätt nice. Du får nog fixa färgen på länkarna och kommentarer-länken men det kanske du gör när jag skriver detta.



En header saknas också.



Okej, whining is over.

2009-03-19 @ 02:04:09
URL: http://grubbelsmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0