A duck Sneezed here

Återigen i Härnösand. Föreläsningarna har varit helt ok. Imorgon är det träning! Förresten har Elias börjat på gymnastik så imorn ska vi träna tillsammans. (Elias e Olivers kusin, jag bor hos dom när jag e här)
Jag har ätit jätte musig soppa, det var massa rotsaker och ingefära mixat till en puré typ, mmmmm! Det var Nick som hade gjort soppan, han är oxå gäst i huset ikväll. Tydligen var han min lärare för 4 år sen när jag tog en fristående distans kurs i engelska. Den kursen var ju heeelt onödig, aja, nu pluggar jag iaf för rätt anledning.

På torsdag får jag förmodligen mina pengar från Alfakassan, äntligen! hoppas hoppas!
Jävla ekonomikris skit.

Ska titta på TV med dom andra sen soooooooova

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Martin

så du pluggar..det visste jag inte..heltid i härnösand eller?

2009-11-04 @ 16:41:36
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Tina

Grattis på födelsedagen Aida! Jag har verkligen funderat hela dagen på vem som fyller år idag men inte kommit på det! Visste att det var någon och det va ju du :) Såg på facebook nu precis :) Jag visste att de va någon! Lady hade blivit 3 år imorgon om hon hade levat. Hoppas allt är bra med dig! Verkligen kul att det går bra med plugget och att du kommer få jobba med det du vill sen :) Kramar

2009-11-06 @ 22:59:52
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 23:47:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0