Det gör ont att vara gymnast!

Jag skulle inte träna idag så jag gick in till stan för att fika och tog INTE med mig träningskläder. Jag tränade i alla fall, jag blev så sugen och jag känner mig bara sjuk på morgonen nu så jag hoppas att det är lugnt. Jag trände inte så hårt heller. Jag fick låna ihop träningskläder, hårspänne och hotpants av carro, linne av sandra och hårsnodd av Maria. Åhhh vad kul det var, förutom att jag råkade landa på smalbenen istället för på fötterna så nu kommer jag ha två jätte fina blåmärken och bulor under knäna.

Jag träffade ju en brasilianska på G3 i fredas, och idag var vi och fikade. Hennes man var med också, han är 51 och hon typ 28, det var trevligt. Jag blev väckt av Sunniva som ville att jag skulle ta en kaffe med henne på stan så det hann jag också med innan jag träffade Marcela och vad han nu hette.

Nu ska jag titta på Desperate Housewifes!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Zaid

HAHAHA! Men aida d va ju jag som andrade bakgrunds fargen, du gorde inget fel ja bytte farg samma dag som ja bad dig fixa och & trixa!!! Men tack for att forsokte, kanske e battre att halla d simpelt!!

2009-04-09 @ 02:50:20
URL: http://afrosentric.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0