Lasse-Emil

Idag har jag mått illa så jag kunde inte träna. Men jag gick dit ändå och var tränare åt dom, och nu längtar jag såklart till på tisdag så jag kan få träna själv.

Vi har varit i Järpen och firat Olivers föräldrar, det var jätte mysigt, jag fick en två-årig kompis! Vi lekte hela dagen så jag var ganska trött sen, men hans föräldrar var jätte glada och nöjda. När dom skulle åka så fick jag en puss och en kram, så himla söt! Lasse-Emil heter han, underbart namn ju, Lasse-Emil!

Jag är så trött nu så jag skulle kunna somna vart som helst men jag tror jag ska ta mig ett bad först, klockan är ju bara halv tio. Skönt att inte må illa längre, det blev bättre efter maten. Snabb bad blir det, för mitt hår är så äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0