Power fika

Det är mycket man vill hinna med att göra när man har nån på besök, men jag och sytra mi, vi kom på att det är mysigt att fika i timtal så nu är det våran gemensamma hobby! Synd bara att hon bor borta i Uppsala, det blir inte ofta vi kan mysa. Så vi passar på den här veckan hon är här och hälsar på. Vi var på Pause idag igen. Det är så himla trevlig personal där och mysigt och vi fick soffan, precis som igår. Förmodligen blir det Pause imorn igen, om vi inte är modiga och går till nåt annat fik. Det är lite svårare att hitta fik när syter är vegetarian, och Pause har en jätte god veg-meny! Vi får se helt enkelt...det blir som vi känner för stunden.

Hade träning idag...Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiii! Det gick bra, och nu längtar jag till nästa träning! 
Nu ska jag lägga upp massa filmer på facebook från träningen och analysera filmerna på mig.

Peace out

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aida, du är utmanad om du vill på min blogg :)

2009-02-20 @ 01:12:59
URL: http://finnsingensomjag.blogg.se/
Postat av: Marre

Åh mysigt å va me släkt å fika å ha kul ^^

2009-02-21 @ 15:43:43
Postat av: sunniva

sv: fääänks :)

2009-02-22 @ 02:02:05
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0