Skön snubbe

Jag har fikat med nån två personer som jag inte trodde att jag skulle fika med. Den första var en tjej som jag precis lärt känna, hon hade inte sitt kort med sig så jag bjöd henne på en o´boy för jag var sjukt sugen, det var trevligt. Tänkte att jag skulle ta och pallra mig hem sen och ha tråkigt men jag visste att Oliver var på stan så jag ringde honom och jag trodde inte mina öron, han fikade!Han hatar ju att fika i alla fall med mig. Men nu satt han med en kille som vill att Oliver kanske ska vara med i hans band, vi får se. Men iaf jag gick till time och hämta ut ett jätte stort paket som jag väntat på (en synt till farmor för hon fyller 70). Sen gick jag och mötte Oliver och en as skön snubbe, vi satt och fikade ett tag sen skulle vi egentligen gå hem. Men han bjöd med oss hem till hans kollektiv, mycket trevligt tänkte jag. Sen frågade han om vi ville stanna och käka med honom, eller ja han frågade mig för Oliver prata i telefon och själklart sa jag ja, ett sånt erbjudande kan man ju inte tacka nej till! Sån jävla skön snubbe som bjuder oss på middag första gången man träffar han! Det blev Felix färdiga oxpytt med stekta ägg, det var as gott, och trevligt att få maten serverad.Sen hängde vi lite och han undrarade om vi hade lust att hänga med till News lite senare och ta en öl. Härligt spontan idé tyckte jag men tydligen var mannen min för trött. Fan så vi gick hem och jag sitter hemma nu och är såååå besviken att jag missat ett roligt erbjudande, jag fattar inte hur man kan säga att man e för trött, vaddå det är ju bara att sova nån annan gång, kom igen duuuuude!!! Men jag kunde ju inte gå dit själv och hade inte lust att gå dit med en sur/trött Oliver. Hoppas jag får kul i helgen istället när vi firar farmor

Peace out

Kommentarer
Postat av: sunniva

asch, sånt händer. ni fick ändå äta middag och fika med snubben. nu är det bara att göra det bästa av situationen ;D ta en öl med honom en annan dag? :)

2009-02-12 @ 01:17:01
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: haha, ja de gjorde jag visst. Men det är nog inte på grund av min feber, det är nog för att min datr är gjord på 1800-talet så den är så seg på att uppdatera ;) Ska se om det blir en gång nu då :)

2009-02-12 @ 14:09:43
URL: http://finnsingensomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0