Tvättdag?

Ja jag tänkte ha en sån där tråkig dag när man bara gör massa måsten, men jag kom på att man kan ju faktiskt göra nånting roligt samtidigt, i alla fall medans man tvättar. Så Sunniva kom hit och spela yatzy med mig, sen kolla på en Family Guy. Så jävla skönt med en tjej som också kollar på FamGuy och AmDad, det är så jävla bra!!! Sen hjälpte hom mig panta lite burkar sen festen och så köpte vi coca cola plus lite annat strunt. Det var trevligt att få sällskap under min tråkiga tvättdag!

Sen var det dags att träna, fy vad jag älskar det...det är det bästa i mitt liv det är verkligen nåt jag inte kan leva utan!! Provade på en sträckt salto men med ganska mycket pass från Monica. Det gick ju bra till min förvåning, jag längtar tills jag får öva på det igen, blir nog nästa torsdag. En heeel vecka! Hoppas jag hinner komma tillbaks i tid till söndags träningen, vi ska fira farmor lördag-söndag på ett spa för hon fyller 70. 

Ja det här var verkligen en bra tvättdag, jag håller iof fortfarande på att tvätta men det är inte så mycket kvar.
Idag är det kul att vara jag! Och imorgon tänker jag se till att det oxå blir kul att vara mig!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja det är ju inte så konstigt man blir sjuk hela tiden! Tack så mycket!! förresten, jag och Benny kanske kommer till östersund framöver. Benny ska pimpla och jag vill träffa alla...hör av mig när det blir!

2009-02-13 @ 08:56:27
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Marre

family guy äger fett =) kram

2009-02-13 @ 11:51:05
Postat av: Jenny

Va skönt att det går bra för dig. :) Hoppas det håller i sig!

2009-02-14 @ 14:06:45
URL: http://photogirl.blogg.se/
Postat av: charlotte

tvättdagar kan vara fyllda av härliga överraskningar! :) hehe

2009-02-15 @ 15:50:43
URL: http://lesbian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0