Vacker vinterdag

Erik ringde mig kl 11.00 på morgonen och jag hade kanske hunnit sova 4 timmar, vilket är alldeles lagom om man inte vill missa en helt underbart vacker vinter dag med trevligt sällskap. Jag tog lite bilder på väg ner till badhusparken. Sen gick vi och fikade. Sen hade jag lite dö-tid innan träningen så jag och Daniel passade på att sola lite solarium.

Träningen gick bra jag körde rondat-flickis-salto igen som jag inte gjort på ett tag. Men det viktigaste var "Yes I´m back-känslan" jag fick! Awesome! Nu är det bara köra så det ryker. jag känner mig nästan som innan jag blev sjukskriven och tränade. Längtar till nästa träning som vanligt.


Jag tror jag borde få mens snart, har märkt att jag är ganska fräsig men det gör inget för jag e så snäll annars. Min PMS är ju typ gullig. Jag har haft en bra dag iaf! Jag och Oliver har till och med städat hela lägenheten, förutom att dammsuga och tvätta, det tänkte jag göra imorn.

Mina fötter är kalla fast jag får hot-flashes hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0