En Ny Vän

I morse ville jag inte kliva upp. När jag skriver morse så menar jag klockan 14.00. Men jag gick upp i alla fall för jag skulle till UPM (Ungdoms Spykiatriska Mottagningen). Jag ska vara med i en grupp för tjejer som behöver förbättra sin självkänsla, som är som jag deprimerade. Jag var nervös jag trodde det skulle vara ett fullt klassrum typ, men vi var bara 7 stycken så det var skönt. Sen var jag orolig att jag skulle känna igen någon som skulle undra va fan jag gjorde där, men det gjorde jag inte heller. Det kändes ok, det var mest bara introduktion idag och så fick vi intervjua varann. Det kändes som tjejen jag hamnade med och jag hade väldigt lika situationer. 
Efteråt var jag väldigt modig och frågade henne om hon ville fika med mig och hon var väldigt modig och sa ja. Det var lite stelt i början, båda undrade vad man skulle säga, men sen släppte det. Vi hann inte fika så länge för de stängde. Men jag följde henne till bussen och så bytte vi nummer och MSN och allt vad det var.
När vi sa hejdå så visste vi båda att vi hade precis skaffat oss en ny vän! Yeeeiiii jag har fått en kompis, och det är en tjej!! WOW!

Nu har vi suttit på MSN jätte länge och chattat, och det är så häftigt vad lika vi är, det är nästan läskigt. Nu menar jag inte att det känns som att prata med sig själv. Det är bara det att alla andra tjejkompisar jag försöker prata med så funkar det lixom inte, jag vet inte hur jag ska förklara bättre, men vi förstår varann. 


Jag har en tjejkompis, jag har en tjejkompis!! wohooooo
(som bor i samma stad som mig)

Kommentarer
Postat av: sunniva

men vad har du för msn?

2009-02-03 @ 23:35:00
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/
Postat av: Marre

Verkligen kul att vi har hittat varann, vi är liksom på samma nivå, roligt har vi också :)

2009-02-05 @ 18:25:28
URL: http://spamalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0