Seg

Jag orkade inte kliva upp idag jag fattar inte hur jag kan vara så himla trött hela tiden. Jag gick och la mig vid 04.00 kanske men jag tog mig inte upp förens kl 18.00 men det var för att jag var tvungen för jag skulle till träningen. Jag vill ju träna jag tycker det är jätte kul, men idag var ingen bra dag. Jag har jätte ont i ryggen har haft det några dagar nu, känner mig som en 95 årig tant ibland. Igår när jag duschat klart så skulle jag ställa ner kattlådan på golvet och jag var jätte försiktig för ryggen skull och det gick bra. Men sen när jag skulle lyfta upp min badrock från sängen då kändes det som nån sköt mig i ryggen så nu har jag en knut eller vad jag ska kalla det för i svanken, kan typ inte luta mig framåt eller lyfta nåt. It sucks! Men jag var ju på träningen och gjorde mitt bästa. Det gick faktiskt ganska bra men nu är jag ännu stelare fast jag strechade.

Hoppas jag orkar städa nån dag snart och hoppas jag går och lägger mig tidigare idag och hoppas jag kliver upp imorn. Det är så svårt när man inte har något planerat. Kanske vill fika imorn men med vem det är ju fredag så alla ska väl ut. Kanske ska ta en öl med nån eller nåt hmmm. Får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Zaid

Nu e allt vanligt igen! Ja sag hur slarvigt skrivet mitt mail va, ett under att du ens kunde forsta vad ja skrev! Ja har jatte langa naglar nu for tiden vettu... trycker pa alla knappar samtidigt..... HEHEHEH! Ja kanner att jag lider av fjortis tendenser idag, d bara kom lite sa dar lagom till kl 12! Tror ja maste ata natt, typ Toblerone!

2009-01-30 @ 21:19:21
URL: http://afrosentric.blogspot.com
Postat av: aida

haha du e rolig du min fjortis zaid



2009-01-31 @ 17:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0