Shopping spree

Jag har shoppat!Jag älskar att shoppa, men den här gången köpte jag inte kläder som jag brukar göra. Jag köpte panellängder till vardagsrummet och tre kuddar! och en ljusstake i glas, den är jätte fin. Nu måste jag bara orka sätta upp gardinerna och sy upp dom på rätt längd. Får se om jag gör det ikväll. Råkade köpa lite kläder iaf, men jag behövde det. benvärmare ett par orange och ett par turkosa,  varma snygga knästrumpor, handledsvärmare eller vad man nu ska kalla det för och en sport top. Nu får jag inte shoppa mer på resten av månaden. Men det var det värt!

Kommentarer
Postat av: Zaid

Kom igen nu Aida lite bilder oxo!! Ja maste ju se vardagen inte bara lasa om den, ta kort pa en halv aten macka eller natt, ja vill veta vad du ater for frukost... skinka eller pricki korv? Paprika eller gurka? Satter du pa den hogra eller vanstra strumpan forst? Vad har du for farg pa tandborsten, hur bekvam ar din soffa pa morgon kvisten.. man maste ju kunna se pa nyhets morgonpa fyran... d e sanna dar viktiga vardags betraktelser ja e ute efter!!

2009-01-27 @ 07:55:43
URL: http://afrosentric.blogspot.com
Postat av: aida

Ahaa...I see ok ska försöka

2009-01-27 @ 17:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0