jaaaa....smart

om jag inte kan börja på brottning för att det är samma träningstider som gympan så kanske jag kan börja på cirkusen istället, undrar vad man kan göra för roligt där. 

idag har jag kollat på serier o gjort ingenting ungefär för igår var det personalfest och shit va kul det var. 

Men nu längtar jag till imorn för då har jag träning!! Förresten ringde ica maxi mig o vill ha mig på intervju på fredag. hmmm jag vill ju egentligen inte riktigt jobba där tror jag men det funkar väl som ett sommarjobb. Det blir som det blir, jag ska ju bara på intervju det betyder ju inte att jag får jobbet. Om det är bra lön så vill jag nog ha det...whatever jag vet mer om vad jag vill på fredag.

Nu far det massa stresstankar i hjärnan på mig, jag vill inte bli en myra i stacken som stressar ihjäl sig för företagets skull och sen när man dör av pressen så äter dom andra myrorna upp mig. Jag vill jobba på mitt underbara dagis, med härliga barn. 

positiv feedback, kontruktiv feedback, teamwork, jobba över, stämpla in och ut, skynda, måste, dagens mål, räkna kassor...min hjärna gör en klump i min hals...
Jag vill inte tillbaks till det där.

gonatt

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ica har ju bra löner... de e ju handels. Du har ju dubbel lön på helger typ!!

2009-06-04 @ 15:27:53
URL: http://ull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0