A duck Sneezed here

Nu är jag i Härnösand igen, och det är massa ny information. Fan va irriterande det är när man inte har koll på allt hela tiden. Jag måste köpa massa böcker som jag inte har råd med. Jag ska prata med min seminarielärare och fråga om hon har några bra tips, om jag kanske kan vänta med nån bok så länge tills jag får pengar igen.
Imorrn ska jag träna gymnastik med härnösands lag, undrar vad dom heter, för dom heter inte härnösandsgymnasterna iaf. Ska bli spännande, fast det är bara två timmar så jag vet inte vad man hinner på den korta tiden. Och ska Elias och hans kompis följa med och titta och se om gymnastik är nåt för dom.

Jag missade en föreläsning och ett semenarium idag för jag var tvungen att sova, jag sov två timmar inatt och vi åkte bil från östersund kl 5 imorse. Jag hittade en ganska hård soffa men den dög jag fick ju vara ifred iaf.

Nu ska jag ta igen mig ännu mer på sömnen. Gonatt

Kommentarer
Postat av: Tova

cool design:)

2009-10-06 @ 23:18:27
Postat av: sunniva

sv: tack aida. suger bara att den är slut överallt :( har inte tålamod att vänta. en kompis har typ en liknande, hon är nöjd med sin :)

2009-10-07 @ 01:05:05
URL: http://sunniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0