Härnösand

I korthet
Introvecka för alla nollor = mycket  nya människor, massa nya intryck, roliga lekar, föreläsningar, semenarium och stor förrvirring.

Det bästa har ändå varit att bo hos en underbar Deutschmann familj, jag kände mig hemma så fort jag klev in i huset. Det är tur det när jag ska va här ungefär en gång i månaden i 3,5 år.
Jag orkar faktiskt inte skriva nåt om skolan, det är för mycket, jag kan säga det att min hjärna är overload explode snart. På måndag ska jag ordna upp alla papper och sortera min hjärna, få se om förvirringen släpper lite då.
Just nu är det helg och när jag kommer hem ska jag och Oliver ha en fest för bara honom och mig, med lite film och öl. Jag saknar honom nåt otroligt!
På Söndag ska jag träna, wihiiiiiiii!!! AWESOME!!!
Nu ska jag kolla om jag kan hjälpa till med byggandet, det renoveras här i huset.


Peace Out!

Kommentarer
Postat av: charlotte

jag har varit massor i härnösand, min gudfar o gudmor bor där med sina barn :) så jag har varit runt där asmycke sen ja var liiten!!:D

2009-09-12 @ 10:16:35
URL: http://lesbian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0