Love at first sight

Cougar Town! Sjukt bra, as rolig serie. Jag blir i extas när jag får se ett nytt avsnitt. Så jävla bra, SÅ jävla bra! Sick. Jag hoppas det är många som tittar så att dom fortsätter göra fler säsonger. Jag älskar det, definitivt min nya favorit serie. Kanske är för tidigt att säga det här, men, bättre än Scrubs, men bara lite. Det är ju samma författare som skrev många avsnitt till Scrubs, så det är ju inte så konstigt att det äger! Önskar jag hade nån som älskar Cougar Town lika mkt som jag så vi kunde interskämta. Wellpapp, until then, peace!

Kommentarer
Postat av: ullis

ååå vad kul att du börjat blogga igen. Hoppas allt är bra med er, och ha en riktigt god jul!

2010-12-23 @ 17:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0